ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ 2011









1 σχόλιο:

  1. Καλώς όρισες στο μπλοκοχωριό!!Αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι θα το κάνω με μεγάλη μου χαρά!!!Καλή σου μέρα!!! Ααα ξέχασα πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου αλλά βάλε κάτι χριστουγεννιάτικο γιατί έτσι φαίνεται σαν ένα blog που έχει καιρό να κάνει ανάρτηση ενώ από οτι μου είπες είναι καινούριο! Για την ανταλλαγή δωρων δηλωσε συμμετοχή εδω http://justcreativemoments.blogspot.com/ Στο δικό μου blogείναι το δωράκι για το βιβλίο και φυσικά είσαι μέσα! καλή επιτυχία φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ