ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ 2012






ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΕΙ. ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟ,ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΝΗ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, ΝΑ ΧΑΖΕΥΩ ΤΟ ΧΙΟΝΙ.ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ CD.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΩΡΑΙΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ.

ΤΑ ΔΥΟ ΜΕ  decupage ΚΑΙ  ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΜΜΟ  ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΠΟΤ ΠΟΥΡΙ




ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩ
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΙΚΗ,ΡΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ.

12 σχόλια:

  1. Τυχερή!!!Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!Καί του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου να είσαι καλά πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραία ημερολόγια! Λες να προλαβαίνω να φτιάξω κι εγώ μερικά για την πρωτοχρονιά που κανονίζω ρεβεγιόν; Είναι ωραία ιδέα για δωράκι. Καλή Χρονιά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα και καλα..χαιρομαι που σε βρισκω..πολυ ομορφα τα ημερολογια..πολυ ωραια φτιαγμενα..περνα να παρεις μερος στην ανταλαγη δωρων που κανουμε..θα χαρουμε πολυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ομορφιά μέσα στην απλότητα. Καλώς να μας έρθει ο καινούριος χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιασμίν καλώς σε βρήκα!!!Μου αρέσει πολύ το σπιτάκι σου και οι δημιουργίες σου τα ημερολόγια είναι πολύ όμορφα!!!!Σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα να σε ρωτήσω ποιά κάρτα εννοείς γιατί δέν κατάλαβα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, είναι πολύ όμορφα! Και του χρόνου! Χρόνια πολλά, καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκιά μου Giasmin! Τα ημερολόγιά σου είναι πολύ όμορφα και πρωτότυπα!!! Στείλε μου τη δ/νση σου όποτε μπορέσεις στο e-mail μου έχω κάτι να σου στείλω! Σου εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιά, να περάσεις πάρα πάρα πολύ ωραία και γεμάτη χαραά και αισιοδοξία να υποδεχτείς το νέο χρόνο!!! Πολλά φιλάκια και τα λέμε ... του χρόνου χι χι !!! Ματς μουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλώς σε βρήκα και καλή χρονιά να χαίρεσαι όσους αγαπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως σε βρηκα!!!!Ευχομαι καλη χρονια με υγεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ