ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΟΧΙ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!!!!!!!!!!!

ΟΧΙ  ΕΥΡΩΠΗ  ΑΛΛΑ  ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!!!!!!!!!!!

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ;ΕΓΩ ΧΑΛΙΑ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΙΟΝΙΑ,ΤΙ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.ΦΤΑΝΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΣΠΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΑΝΝΑ ΑΠΟ ΤΟ http://mikropragmatakia.blogspot.com ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΑΠΟ ΤΟ http://stardust-decorstyle.blogspot.com/   NA DEI ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ.

4:30  π.μ


ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΔΕΝΤΡΑΚΙ
ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΦΑΤΝΗ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ.


ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ
ΟΜΟΡΦΗ ΤΟΥΓΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.


ΚΑΙ ΔΥΟ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
ΠΗΓΗ :


 ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΛΥ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ
ΣΤΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ,.ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ


ΠΗΓΗ :


ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ  ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ  ΚΑΤΙ ΕΚΤΑΚΤΟ.
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Υ.Γ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ  ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ LIVE.






11 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι! Θέλω κι εγώ χιόνια! Στείλτε λίγα ρε παιδιά προς τα κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΓΑΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

      Διαγραφή
  2. Εμεις εδώ στο Βόλο δε μπορώ να πω πήραμε μια γευση από χιόνια. Εσεις όμως ,δε ξέρω πως είναι από πρακτικής άποψης, αλλά από ομορφιά σκίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΞΥΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ .ΦΙΛΑΚΙΑ.

      Διαγραφή
  3. Σε νοιώθω απόλυτα γιατί γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά και νεανικά μου χρόνια στην Τρίπολη και "έφαγα χιόνι με το κουτάλι"που λέμε!!!!Από μακριά μια χαρά φαίνεται για να ζήσει όμως κάποιος μια εβδομάδα με μισο μέτρο χιόνι και τα ξαναλέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΟΝΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

      Διαγραφή
  4. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΖΕΙΣ 2 ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ!!!!ΕΖΗΣΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ.....ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ!!!ΧΙΟΝΙΖΕ ΕΠΙ 1 ΜΗΝΑ!!!!ΦΡΙΚΗ!!!ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΠΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΑ ΜΕ ΝΙΩΘΕΤΑΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

      Διαγραφή
  5. Πω πω κρυωνω μονο που τα βλεπω.Μου αρεσει το χιονι αλλα οταν πεφτει λιγο, οχι τοσο πολυ.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΠΟΛΛΑ ΞΥΛΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΦΑΓΩΣΗΜΑ!!!!!!
    ΜΕ ΤΙ ΠΕΖΗ ΕΙΜΑΙ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ;
    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ , ΟΛΩΝ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Άννα ,πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες σου. Αυτό το σχόλιο όμως δεν είναι μόνο για να σου πως γι΄αυτές, αλλά κυρίως για να σου εκφράσω τη συμπαράσταση μου, αν και λίγο καθυστερημένα μιας και τώρα μπήκα πρώτη φορά στο blog σου, και να σου πω ότι καταλαβαίνω, τουλάχιστον μέχρις ενός βαθμού, τι σημαίνει κρύο και χειμώνας. Εγώ ζω στην Καστοριά και μπορώ να πω ότι το χειμώνα έχει πολύ κρύο και πολύ χιόνι,αλλά το φετινό ήταν ανεπανάληπτο. Χρόνια είχα να δω τόσο πολύ χιόνι και τόσο κρύο. Ας ελπίζουμε μόνο ότι ο επόμενος χειμώνας θα είναι πιο ήπιος μιας και το πετρέλαιο θα φτάσει στα ύψη.
    Σε φιλώ, Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ