ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΓΟ ΦΩΛΙΑ


ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία, σύμφωνα με το τηρούμενο Μηναίο ή Μηνολόγιο, η Μεγάλη Δευτέρα είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Ιωσήφ, του επωνομαζόμενου "Παγκάλου" του γιου του Ιακώβ, που αναφέρεται στη Παλαιά Διαθήκη και στην άκαρπη συκιά, που την καταράστηκε ο Χριστός και ξεράθηκε μ' ένα του λόγο.
Κατά την λειτουργική τελετουργία, τη Μεγάλη Δευτέρα το εσπέρας τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου.
Ο Ελληνικός λαός, της υπαίθρου, συνηθίζει τις ημέρες των Αγίων Παθών να τις σηματοδοτεί μία προς μία με μια συγκεκριμένη φράση που αποτελεί στη κυριολεξία τη γενική εικόνα του Ιησού όπως παρουσιάζεται στα ιερά ευαγγέλια. Έτσι την ημέρα αυτή λέγεται η φράση:
"Μεγάλη Δευτέρα, ο Χριστός με την μαχαίρα".

ΠΗΓΗ  :ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΠΕΡΗΒΟΗΤΟ ΑΥΓΟ ΦΩΛΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΑΝΑΣ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΤΙΞΑ  ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ  ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΤΥΧΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ  ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ  ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΑΛΙΑ.Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ ΚΑΙ  ΖΑΧΑΡΗ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΒΡΑΣΟΥΝ Η ΒΟΥΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ  ΤΥΛΙΓΟΥΜΕ Η  ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ΜΟΥ.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ  ΠΡΟΣΘΕΣΑ
ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ
ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ.

ΕΔΩ ΕΦΤΙΞΑ ΕΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΑ ΜΕ ΔΑΝΤΔΕΛΑ.

ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΙΣΑΛ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ  ΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ.




  

8 σχόλια:

  1. πανεμορφα τα πασχαλινα σου !!καλη ανασταση να εχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΜΑΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πετυχημένο και το δικό σου αυγό -φωλιά. Και ζαχαρένιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα τα καλουδια σου!Μου αρεσαν πολυ οι φωλιες!Καλη Ανασταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΕΙΕΣ ΦΩΛΙΤΣΕΣ ΑΥΓΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιο...γλυκό αβγό που έχω δει ποτέ και είναι ΥΠΈΡΟΧΟ!!!! Πανέμορφα και τ΄ άλλα αβγουλάκια,αλλά και τα καλαθάκια σου!! Να είσαι καλά και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό με το νερό και τη ζάχαρη ομολογώ πως δεν το έχω ξανακούσει... Έγιναν όμορφες οι φωλίτσες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ