ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΕ ΚΛΩΣΤΗ ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ


 ΜΕΓΑΛΗ  ΠΕΜΠΤΗ


 Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με τον Χριστιανισμό είναι η ιερή μέρα κατά την οποία εορτάζεται ο
Μυστικός Δείπνος του Ιησού Χριστού με τους 12 Αποστόλους.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία η ημέρα είναι αφιερωμένη στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια και τα οποία συνέβησαν σύμφωνα με τις ευαγγελικές αναφορές λίγο πριν τη Σταύρωση:
  1. Ο Μυστικός Δείπνος, δηλαδή το δείπνο του Ιησού Χριστού με τους 12 Αποστόλους, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (26, 17-30α), του Μάρκου (14, 12-26) και του Λουκά (22, 7-23),
  2. Ο Ιερός Νιπτήρας, δηλαδή το πλύσιμο των ποδιών των 12 Αποστόλων από τον Ιησού Χριστό, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (23, 6-12), του Λουκά (22, 24-28) και του Ιωάννη (13, 1-20),
  3. Η Υπερφυής Προσευχή, δηλαδή η προσευχή του Ιησού προς τον Πατέρα του μετά τον Μυστικό Δείπνο και λίγο πριν τη σύλληψή του, όπως περιγράφεται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη (17, 1-26), και
  4. Η προδοσία του Ιούδα η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη του Ιησού, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (26, 47-56), του Μάρκου (14, 43-50), του Λουκά (22, 47-53) και του Ιωάννη (18, 1-11).
Εκείνη την ημέρα, σε πολλές χώρες είναι έθιμο να βάφονται αυγά με κόκκινο χρώμα, προς τιμήν του γεγονότος της σταύρωσης του Ιησού.

ΠΗΓΗ:  ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ







12 σχόλια:

  1. πολυ γλυκα τα καλαθακια σου !!καλη ανασταση καλο πασχα και του χρονου με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα καλαθάκια σου!!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα καλαθάκια! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ανάσταση!!!Η καρτούλα σου υπέροχη αλλά και τα καλαθάκια που βλέπω στις φώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που είναι τα καλαθάκια σου!!!Υπέροχα!!!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα...τα καλαθάκια σου είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα!!
    Θα το έχω στα υπόψιν του χρόνου, πρώτα ο Θεός!
    Τα έκανες με μπαλόνι, ατλακόλ και μαλλί;
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε εσένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΜΠΑΛΟΝΙ ,ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ.ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΝΕΡΟ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

      Διαγραφή
  9. Γλυκιά μου πατριώτισσα, καλή Ανάσταση !!!Να περάσετε υπέροχα!!! Κι εγώ μάλλον στη Δράμα θα κάνω Ανάσταση, να μας κάνει καλό καιρό!!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι το Άγιο Φως να γεμίσει την καρδιά σου ζεστασιά,αγάπη και πίστη για ένα καλύτερο μέλλον. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ