ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΤΟ 3ο ΚΑΙ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ  ΣΥΡΤΑΡΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ  ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΤΡΑΡΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ,ΕΤΣΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΝΑ ΠΛΕΚΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑ ΝΑ ΠΛΕΚΩ.ΗΜΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΣΧΕΔΙΑ,ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ,ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.ΑΠΕΡΗΨΑ  ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΘΕΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΥΠΕΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΟΜΩΣ Ο ΣΥΣΥΓΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΑ,ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.






18 σχόλια:

  1. Καλά έκαναν και επέμεναν ο άνδρας σου και η κόρη σου και τελικά σου άλλαξαν γνώμη! Είναι πάρα πολύ ωραίο και με νόημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί σκέφτηκες να μη το στείλεις. Είναι πανέμορφο!!. Το μόνο που ίσως άλλαζα θα ήταν το χρώμα πίσω ,να κάνει μεγαλύτερη αντίθεση με το πλεχτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφο το συρτάρι σου 'Αννα μου !!! Σου έστειλα νωρίτερα μήνυμα από το κινητό μου και ενώ από εκεί εμφανίζεται στον πίνακα σχολίων σου, εδώ δεν το βλέπω. Για δές μήπως είναι σε αναμονή για έγκριση....θα με ενδιέφερε πολύ να ξέρω εάν περνούν τα σχόλια που στέλνω από το κινητό μου.
    Φιλάκια πολλά και καλή αντάμωση στην Θεσσαλονίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι τελειο που εγινε!!!
    ΚΑι τοσο μοναδικο!
    Μπραβο Γιασμιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαι όμορφο είναι....και πολύ καλά έκανες που πήρες αποφαση να το στείλεις....
    Άλωστε η χειρονομία μετράει...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο και αυτό το συρτάρι σου!!!Μπράβο!!!Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι πολύ όμορφο και πράγματι δεν έπρεπε να λείπει από την έκθεση...θα χαρώ να σε γνωρίσω..φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΛΕΚΤΟ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΙΩ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά έκανες και άκουσες τους δικούς σου, Άννα!! Θα ήταν κρίμα να μην το στείλεις, αφού πραγματικά είναι όμορφο και ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!! ΚΑΛΆ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο συρτάρι! Με ιδιαίτερο νόημα! Και πολύ καλά έκανες που το έστειλες στην έκθεση! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Γιασεμί μου !!!!! Τί όμορφο όνομα που έχεις !!!! Τα συρτάρια σου είναι όλα πολύ όμορφα και με όμορφες ιστορίες το κάθε ένα !!!! Μπράβο σου και καλή επιτυχία στην έκθεση να έχουν...καί τα δικά σου και όλααα !!!! Μου άρεσαν πολύ τα στεφάνια απο τις γλάστρες σου και οι καρτούλες σου...ειδικά η πρώτη !!! Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου !!!
    Να είσαι καλά !! Φιλιάκια !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ