ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ [ΜΕΡΟΣ 2ο ]

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΝΑ ΜΕ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΑ,ΑΛΛΑ Η ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΧΩΡΙΟ  ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΠΕΙΡΟΥΜΕ, ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ, ΝΑ ΚΛΑΔΕΨΟΥΜΕ, ΝΑ ΞΕΧΟΡΤΑΡΙΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΟΠΟΤΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ,ΟΣΕΣ  ΕΧΕΤΕ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ. ΟΜΩΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ  ΓΙΑ  ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ.



ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΡΑΚΙΑ  ΚΑΙ ΝΕΣΚΟΥΙΚ


ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΑΥΤΟΥΣ  ΤΟΥΣ ΕΝΤΥΣΑ
ΜΕ ΚΟΡΔΟΝΙ ΠΟΝΤΙΚΟΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥΣ
 ΕΒΑΛΑ ΧΡΜΑΤΙΣΤΗ ΑΜΜΟ.


ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ.


ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΝΕΣΚΟΥΙΚ ΠΟΥ ΤΟ
ΕΝΤΥΣΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΞΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ
ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΠΛΕΚΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ.
ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΛΕΚΤΗ  ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.



ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΡΟΖ
ΠΑΙΩΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΙΩΣΑΜΕ
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ  ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!


26 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ, ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ,ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!!!!!!!!1
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!!!και να ξεκουράζεσαι που και που!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Γιασμίν!...οι κουμπαράδες σου μου άρεσαν πολύ!Καλή δημιουργική συνέχεια!...και καλή ευκολία στις αγροτικές σας ασχολίες!
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα.Υπέροχοι χαρούμενοι και όμορφα στολισμένοι οι κουμπαράδες σου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντί να ξεκουράζεσαι με τόσες δουλειές, βρε θηρίο, εσύ έπεσες με τα..μούτρα στους κουμπαράδες???? Είναι όλοι τους υπέροχοι και μπράβο σου (!!!!!!!!!)...και χαράς το κουράγιο σου!!! Παίρνω μία από τις παιωνιες σου και σου εύχομαι καλό και δημιουργικό καλοκαιράκι να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παρα-πολυ ομορφα!!!
    πολλα-πολλα μπραβο και καλο...ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
    φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα μου καλημέρα από την ηλιόλουστη Ρόδο!
    Οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι & πολύ εμπνευσμένοι!!!
    Συγχαρητήρια!!Συνέχισε έτσι...

    Καλό καλοκαίρι σε όλους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφοι έγιναν, μπράβο!!
    Καλή συνέχεια με όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!Η ΠΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΠΑΛΙ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΔΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημερα Αννουλα!!!!Οικουμπαραδες σου ειναι ο ενας καλυτερος απο τον αλλο!!!Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό απόγευμα Άννα. Έγιναν όμορφοι οι κουμπαράδες και η ροζ παιώνια, το κάτι άλλο.Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι κουμπραδες σου ειναι μοναδικοι...
    καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το κορίτσι μας πήρε φόρα με τους κουμπαράδες!!! Αννούλα οι Παιώνιες σου είναι το κάτι άλλο, κλέβουν κυριολεκτικά την παράσταση!!! Καλό και ζεστό καλοκαίρι και σε σένα!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αννούλα, και αυτοί έγιναν πολύ όμορφοι! Πήρες φόρα και δεν σε προλαβαίνουμε ! Να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κουμπαράδες με προσωπικότητα. Κάθε φορά και κάτι καινούριο. Φαντάζομαι θα δούμε κι άλλους. Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα, οι κουμπαράδες σου είναι θαύμα! Όλα τα προλαβαίνεις, άξια γυναίκα....
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aννουλα καλησπερα και καλως σε βρηκα!!!
    Καταλαβαινω απολυτα την κουραση σου και την ελλειψη χρονου κι εγω μια απο τα ιδια αλλα με μαγειρεματα στο εστιατοριο μου!!!!!!
    Οι κουμπαραδες σου και σ'αυτη την αναρτηση και στην προυγουμενη ειναι καταπληκτικοι! Ομορφα σχεδια και χρωματα!!! Περιμενουμε και τους επομενους!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΟΥΛΑ....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΞΥΛΑΚΙΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ τι ωραία χρωματάκια έχουν οι κουμπαράδες σου!!Πολύ όμορφα στολισμένοι!!!Και η παιώνια φανταστική.Εχω και γω σε πιό σκούρο χρώμα!!!καλό ΣΚ και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφοι κουμπαράδες πατριωτάκι μου γλυκό!!!μπράβο καλή μου , πότε πρόλαβες;!!!φιλάκια πολλλλλλλάάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πανέμορφοι και πολύ χαρούμενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα κοπελιά μου!! Αρχισες πάλι τις δημιουργίες....Τέλειοι οι κουμπαράδες σου αλλά εγώ έχω αποτρελαθεί με την παιώνια σου...Τι ομορφιά!!! Αχ ζηλεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ πολύ ωραίο και χαριτωμένοι οι κουμπαράδες σου φιλενάδα!!! Τα λουλούδια σου πάντα χάρμα οφθαλμών! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ