ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ .ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΕΝΑΝ  ΑΚΟΜΗ ΚΟΥΜΠΑΡΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΕΖΕΙ.



ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ.ΤΟΥ ΕΠΛΕΞΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΜΑ , ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΜΑΖΕΥΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ.

ΦΡΑΓΚΟΣΤΑΦΥΛΑ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΣΜΕΟΥΡΟ

ΤΑΙΜΠΕΡΡΙ

ΦΡΑΓΚΟΣΤΑΦΥΛΟ ΜΑΥΡΟ

ΛΑΓΟΚΕΡΑΣΟ ΑΣΠΡΟ

ΜΥΡΤΙΛΟ


ΚΕΡΑΣΙΑ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ ΚΕΡΑΣΙ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ
ΕΙΤΕ ΣΚΕΤΟ  Η   ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΟ ΠΑΓΩΤΟ
ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ.
ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΡΑΤΑΡΩ ΓΙΑΤΙ  ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ.
ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ.
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΗΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ,ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ  ΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ  ΞΕΧΝΑΤΕ.
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 













47 σχόλια:

  1. Aπο που να αρχισω?Απο τον κουμπαρα που σε παραπεμπει σε ελληνικο νησι ή απο τον παραδεισο με τα φρουτα?Μπραβο για τις ιδεες σου και το μερακι σου!!!!!Ευχαριστω για το κερασμα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟ ΣΟΥ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥΠΕΡ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφος ο κουμπαράς!!!
    Τι συγκομιδή είναι αυτή!!
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

      Διαγραφή
  3. Καλημερα γλυκια μου!!!!
    Ο κουμπαρας σου ειναι πολυ ομορφος!!!!1
    Απο τη συγκομιδη θα παρω γλυκακι με παγωτο!!!!!!
    Υπεροχο κερασμα!!!!
    Καλη συνεχεια!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια η μεταμόρφωση του γιαουρτόκουτου!!!...πολύ όμορφος ο κουμπαράς!!!...
    Πώ!πώ!...τι σοδειά είναι αυτή;!....εσύ ζεις μες στον παράδεισο κορίτσι μου!...είναι σπουδαίο πράγμα να έχεις τα δικά σου φρούτα ....να τα παράγεις εσύ...να ξέρεις τι τρώς....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΗΠΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πάρα πάρα πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου. Νομίζω ότι κάθε καινούριος που φτιάχνεις είναι καλύτερος από τον προηγούμενο......τι άλλο θα δούμε. Τα φρούτα λαχταριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝΩ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΕΚΤΟΥΣ.ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου ήρθα και εγώ!!!!Όμορφος ο κουμπαράς.Μπορώ παρακαλώ να έχω ένα μπολ με τα σούπερ φρούτα σου.!!! Πω πω να έρθω να μείνω στον κήπο σου για λίγο???χαχα Θα τα λέμε.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ.ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΟΛ;ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Très jolie réalisation au crochet !
    Et ces fruits d'été...appétissant !
    Bises et bonne journée.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαύρη ζήλια ο άνδρας μου φιληνάδα..τα έβλεπε και τα ξαναέβλεπε!!!Υπέροχα όλα, καλέ παράδεισο τον έκανες το κήπο σου!Και ο κουμπαράς ( που δεν τον ένοιαζε) φανταστικός..έχω κάνει κι εγώ με τέτοιο μα δεν τον έδειξα γιατί θέλει κάτι ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ, ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!
    ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΙΓΟ ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΚΙ, ΘΑ ΠΑΡΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΗΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ.ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίος κουμπαράς και μες την εποχή του!!!
    Όσο για τα φρούτα τι να πω....ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!
    Ευχαριστώ και για το κέρασμα.Παγωτό κεράσι,τ'αγαπημένο μου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πωπω τρέλα ο κήπος σου,μ΄αρέσει που λέω οτι έχω κι εγω κήπο τρομάρα μου.... χαχαχα!!!Είναι φοβερά εκεί σε μια γωνίτσα θα κάτσω και θα φάω το παγωτάκι μου με το γλυκό και φεύγοντας θα πάρω και τον κουμπαρά μαζί μου,ζητάω πολλά!!!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΔΑΝΘΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΗΠΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ.ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ,ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλησπερα Αννα!Καλως σε βρηκα!Σε ευχαριστω πολυ που ηρθες και στο δικο μου σπιτακι!Ανταποδιδω την επισκεψη!!Τι ωραια φρουτα που εχη ο κηπος σου!!Ευλογημενα χωματα!Κεραστηκα και απο το γλυκακι σου!!Πολλη ομορφος ο κουμπαρας σου!!Χρυσοχερα μου εσυ!!Το δωρακι σου σε περιμενη στο σπιτακι μου!!Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DIMI ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ,ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΗΔΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙ!!!!!!!!
    ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΤΟ ΛΑΓΟΚΕΡΑΣΟ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ. ΚΑΛΟ Ε;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΟΡΦΟ.ΤΟ ΛΑΓΟΚΕΡΑΣΟ ΚΑΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Αννούλα ! Τέλειος ο κουμπαράς !! Αλλά εγώ ζήλεψα τα φρούτα ! Φύτεψε κι ο Νίκος κάποιες ρίζες σμέουρα και φραγκοστάφυλλα...αλλά...δεν έπιασαν ! Λογικό μου φαίνεται....δεν έχουμε το ίδιο κλίμα και τα ίδια χώματα...
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΦΥΤΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ.ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ο κουμπαρά σου όμορφος!!!!αλλά ζήλεψα τον κήπο σου!!!!!Παράδεισος!!!!!!κεράστηκα και από το γλυκάκι σου!!!!!!φιλιά!!!!!καλη σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφος ο κουμπαρά σου άκρως καλοκαιρινός..
    Τι να πω για την συγκομιδή ...Χορταίνει το μάτι χρώματα ...Αχ αυτά τα κεράσια και τα μύρτιλα...
    Να είσαι πάντα καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

      Διαγραφή
  17. Αχ τι υπέροχα φρούτα και τι εξαίσια χρώματα!!!Στον παράδεισο μένεις!!!Νάσαι καλά να τα χαίρεσαι !!!Ενθουσιάστηκα και μπράβο σου που τα φροντίζεις καλά απ' ότι βλέπω από την συγκομιδή!!!Μούρλια το γλυκάκι σου!!Πήρα και δεύτερο.Είμαι πολύ του γλυκού και ιδίως του κουταλιού!!!
    Ομορφος ο κουμπαράς αλλά να ξέρεις την παράσταση την έκλεψαν τα φρουτάκια σου!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς, μα και τα φρουτάκια ολόδροσα! Αλήθεια, αυτή τη στιγμή θα 'θελα να μασουλήσω μερικά! χα!χα!χα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο κουμπαράς σου πολύ ωραίος με το φουστανάκι του αλλά αυτοί οι θησαυροί του κήπου σου μου έκλεψαν την καρδιά, φιλενάδα! Εσύ τα φύτεψες αυτά ή βγήκαν μόνα τους; Παράδεισος μιλάμε!!! Και ένα Θεός ξέρει τι καλούδια θα φτιάξεις με όλους αυτούς τους καρπούς!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφος ο κουμπαράς σου πατρίδα!!!Αλλά αυτά τα υπέροχα φρουτάκια, τα καλλιεργείς;; ή είναι άγρια;; Ότι κι αν είναι είναι φανταστικά!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά ο κουμπαράς είναι για....ΟΛΑ τα λεφτά!!! χαχαχαχαχα
    Γειά στα χέρια σου, εγω θα πάρω και γλυκάκι ,είναι το αγαπημένο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κουμπαράς σου πανέμορφος αλλά και ο κήπος σου φαίνεται να είναι παράδεισος!! Ζηλεύω!! Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ!!!!ΑΛΛΑ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΑΣΗ ΜΕ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ !!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΑ!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ANNA MOY ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!!! ΜΥΡΤΙΛΑ ΣΜΕΟΥΡΑ ΚΕΡΑΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΖΗΛΕΥΩ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ Τ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιασμίν (ή να πω Άννα;) είναι όλα μα όλα υπέροχα. Προσπαθώ και εγώ με διάφορα φρούτα του δάσους, γίνεται δάσος αλλά φρούτα δεν παίρνω. Ό,τι έχω θα το βγάλω φωτο γεμάτη υπερηφάνια και θα σας το δείξω. Αλλά τα δικά σου δεν τα φτάνω. Και ποσότητα και ποικιλία και λάμψη...τι να πω! Συγχαρητήρια. Αναμένουμε και καμμία συνταγή για μαρμελάδα με όλα αυτά τα φρούτα του δάσους, ώστε να καταλάβω και εγώ τι να τα κάνω. Φύτεψα διάφορα από αυτά γιατί θέλω να έχω κάτι απ' όλα και στην πορεία να μαθαίνω πώς να τα χρησιμοποιώ. Που θα μου πάει; Θα μάθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΩ.ΕΓΩ ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Σε πειράζει να βάλω μία ανάρτηση με τις φωτο αυτές στο ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OXΙ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΕΛΕΙΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

      Διαγραφή
  27. πανέμορφος ο κουμπαράς αλλά και εγώ γοητεύτηκα από τον κήπο...απόλαυση θα είναι και μόνο να τον βλέπεις...τόσα χρώματα και αρώματα!!!Αννούλα σε ζηλεύω...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,ΕΠΙΣΗΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου, Γιασμίν. Μου άρεσε αυτή η ανάρτηση, γιατί παρακινεί τον κόσμο να ασχοληθεί με την φύση, και έτσι την έβαλα στο http://mazi-xeri-xeri.blogspot.gr/ με παραπομπή στο ιστολόγιό σου. Αν έχεις κάποια αντίρρηση για τα γραφόμενα ή τις φωτογραφίες, μου λες και διορθώνω ανάλογα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ