ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

8ος ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ

ΟΜΟΡΦΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!
ΗΡΘΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟΝ 8ο  ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΟΥ,ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ.

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΟΥ,
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΤΙ ΜΟΙΑΖΕΙ;ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΙΗΣΤΑΝΤΕ.
ΑΦΟΥ ΗΠΙΑ ΤΟ ΤΣΑΙ ΕΙΠΑ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ
ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ
ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΛΕΚΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΗΤΑΝ
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΩΡΑ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝΟΙΓΕΙ
ΚΑΝΟΝΙΚΑ  ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο
ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ[ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ] ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΝΑ ΤΟΝ ΑΔΕΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ.
ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ.

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΜΟΥ.
Η ΜΟΝΑΡΝΤΑ Η ΜΕΛΙΣΣΟΒΑΛΣΑΜΟ  ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ  ΩΣ ΧΩΝΕΥΤΙΚΟ
 ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΕΙ ΤΑ ΑΕΡΙΑ ΣΤΟ  ΣΤΟΜΑΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ,ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ  ΣΕ ΣΑΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΑ.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΤΟΝΩΤΙΚΟ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ   ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΠΟΤ ΠΟΥΡΙ..
ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΩΜΑ  ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΔΥΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΝΤΑ.

ΜΕΓΑΛΑ ΦΛΟΞ
ΠΟΛΛΥ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ.


ΜΑΖΕΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΣΣΥΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ
ΛΙΓΗ ΒΙΣΣΥΝΑΔΑ.ΠΙΕΙΤΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΝΑ
ΔΡΟΣΙΣΤΕΙΤΕ/
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ,ΦΕΥΓΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΠΟΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΑΣΒΕΣΤΩΜΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ:
ΖΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ  ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.













































25 σχόλια:

  1. Πω πω...Τέλειος ο κουμπαράς!!! Γατούλα μου θυμίζει, γιατί για λαγουδάκι έχει μικρά αυτάκια!!! Θέλω βυσσινάδα τώρα!!!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γατούλα ψηφίζω κι εγώ!!!Πολύ γλυκός κουμπαράς Αννούλα!Να περνάς καλά κορίτσι. Όμορφο καλοκαίρι να'χουμε και φυσικά να σκεφτόμαστε θετικά.Δεν θα μας τρελάνουν!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!1

      Διαγραφή
  3. τι όμορφος..τι ωραία χρώματα..μου άρεσε πολύ ο κουμπαράς..τον λάτρεψα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Πολύ όμορφος κουμπαράς και πολύ έξυπνη ιδέα που ανοίγει και μετά μπορείς να τον ξαναχρησιμοποιήσεις! Γατούλα ή ποντικάκι! Πάντως ότι και να είναι, είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου! Εμένα ποντικάκι μου θυμίζει...
    Αχ κι η βυσσινάδα σου τέλεια φαίνεται με υπέροχο χρώμα και φαντάζομαι τη γεύση και το άρωμα! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ,ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΙ ΜΑΙΡΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω αυτόν τον κουμπαρά σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Από τους ομορφότερους που έχω δει!! Μπράβο χρυσοχέρα Άννα!!!! Όσο για τη βυσσινάδα σου, ευχαρίστως να κεραστώ πριν φύγω και να σου ευχηθώ καλή συνέχεια!! Φιλιά :0)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΥ,Ο ΔΡΑΚΑΤΟΡ ΣΟΥ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Kαλημερα!Τελειος ο κουμπαρας σου!!!Μαλλον γατουλης ειναι,αφου εχει και μουστακια.Επιτελους και ενας κουμπαρας που ανοιγει!Οσο για τον κηπο σου με αφηνεις καθε φορα αφωνη!Σε ευχαριστω για το κερασμα!Καλο Σ/Κ.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ!!!!!
    Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ, ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΚΕΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙΣ ΟΛΕΣ!!!!!!
    ΠΙΝΩ ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΒΥΣΣΙΝΑΔΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΦΘΟΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Να πώ κι εγώ ποντικάκι ???? Είναι όντως υπέροχος ! Εγώ βέβαια χάζεψα πάλι με τα λουλούδια σου και τα βότανα ! Η μονάρντα φυτεύεται με σπόρους ή με ρίζα? Υπάρχει στα θερμοκήπια ?
    Δροσίστηκα κι εγώ από την καταπληκτική βυσινάδα σου Αννούλα ! Ευχαριστούμε για το κέρασμα.
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδα εμένα μου θυμίζει γατάκι και πολύ όμορφο!!! Η βυσσινάδα φαίνεται φανταστική, στην υγειά μας φιλενάδα!!!! Όπως πολύ σωστά λες: Να ζούμε την κάθε στιγμή!!! Καλή συνέχεια σ'ότι κάνεις! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γατάκι ναζιάρικο και ρομαντικό!!!Πανέμορφο Αννούλα!!!Καλά να περνάς!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα γλυκιά μου, εγώ το βρλέπω για ..γουρουνάκι με τη ροζ μυτούλα, γύρισα και είπα να αρχίσω τις επισκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς αλλά η βυσινάδα σου μας δρόσισε στην υγειά σου Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΟΥΛΑ!!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΚΟΚΕΤΑ ΓΑΤΟΥΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!Η ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΝΝΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμένα πάντως μου μοιάζει με ποντικάκι. Ότι κι αν είναι , είναι σκέτη γλύκα. Μπράβο και πάλι. Τέλεια η βισσυνάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beautiful!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι ομορφος κουμπαρας!!μπραβοοοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. α, ξεχασα! κι εμενα ποντικάκι μου θυμίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φανταστικός!!!χίλια μπράβο!!όσο για το γούρι σου για το 2012 εγώ λέω να είναι το γούρι σου για πάντα!!!!χιχιχιιχ!!!!!!!!!!!! =^ο^= <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ