ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ.

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!
ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ; ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΛΑ!!
ΗΡΘΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΑΖΑΡ  ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΤΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ .
ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ
ΜΙΚΡΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ  ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ

 
 
 
ΑΥΤΑ ΦΙΛΕΣ,ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ,
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!!
ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!
ΣΕ ΟΛΕΣ  ΟΣΕΣ  ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ
ΤΟΥ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!!
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ!!!!
ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ
Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ[[2,5  ΒΑΘΜΟΥΣ]/
 
 

15 σχόλια:

  1. Αχ, αυτά τα κασκολάκια σου, με τρελλαίνουν ! Έίναι πολύ "χουχουλιάρικα"!! Φιλιά και καλή Κυριακή να'χεις!
    ΥΓ Πέρνα να πάρεις κάποια πραγματάκια για το bazaar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αννα μέ τά πανέμορφα κασκόλ σου!Μού αρέσουν καί αυτά!Γιά τό ντεκουπάζ πού ρώτησες μόνη μου έμαθα χωρίς σεμινάρια,βλέποντας από τό Βάλε Φαντασία καί διάφορα βίντεο στό ίντερνετ!Καλή προσπάθεια σού εύχομαι,σε ευχαριστώ πολύ γιά τήν επίσκεψή σου!Καλή Κυριακή!Φιλιά στό Νευροκόπι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ με 2,5 βαθμούς θερμοκρασία πως να μη σκέφτεσαι τα κασκόλ. Είναι τόσο όμορφα που ανυπομονώ να χειμωνιάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ περιμένω πώς και πώς να χειμωνιάσει !Μακάρι να είχα μονάχα αυτά τα ωραία κασκόλ ! Φιλιά Πολλά και Πολλές Κυριακάτικες Καλημέρες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΝΑ μου , καλημέρα!
    Κρύο ε; Πω, πω, απότομα βρε παιδίμου!!!!!
    Εμείς ακόμα είμαστε με κοντομάνικα στην Γλυφάδα.
    Τα κασκολάκια υπέροχα και ότι πρέπει για να ζεσταίνουν .
    Αντε να δω κι εγώ πότε θα φτιάξω να σου στείλω για τα αγαπημένα ζωάκια!!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα άννα μου!!πολύ όμορφα και ζεστά!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα μου είναι πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο! Πω πω, κατέβηκε η θερμοκρασία τόσο πολύ σε σας; Κουράγιο, τι να πω... ευτυχώς άργησε κάπως φέτος... Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα κασκόλ είναι αυτά που φτιάχνεις και τα τελειώνεις και γρήγορα...Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Υπέροχα! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρυσοχέρα φιληνάδα..απορώ πως τα προλαβαίνεις..θα συμμετάσχω κι εγώ σε όσα μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aννα μου σ'ευχαριστω παρα πολυ γι'αυτη σου την προσφορα για τα ζωα,εισαι αξιεπαινη,ειναι τοσο ομορφα και συναμα χρησιμα!!!!Σιγουρα θα πιασουν τοπο.Γεια στα χερια σου!!!Δεν ξεχναμε σιγουρα το bazaar για τα παιδακια.Μολις κανω αναρτηση,θα σε ειδοποιησω να τα παρεις και θα στα στειλω με πολυ αγαπη για τις μικρες ψυχουλες.Νασαι παντα καλα και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω!!!!!!!!
    Φιλια πολλα στο παγωμενο Νευροκοπι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, πώς τα φτιάχνετε αυτά τα πανέμορφα κασκόλ..... Πέστε μου κι' εμένα! Με τι νήμα και τι πλέξη; Επειδή ξέρω να πλέκω, θα καταλάβω!
    Φιλάκια Άννα μου και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλά μπράβο σου αξίζουν!!! οι προσφορά σου φανερώνει μεγαλείο ψυχής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ όμορφα!Φιλιά στο παγωμένο Νευροκόπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλενάδα καλημέρα!!! Σήμερα θα φτιάξω κι εγώ τα κεριά μου για το μπαζάρ του νηπιαγωγείου. Μακάρι να'χουμε όσο περισσότερες συμμετοχές γίνεται σ'όλα τα μπαζάρ! Μαθαίνω έχετε πολύ κρύο, προχθες είδα και το χωριό σου στη τηλεόραση (στις ειδήσεις) και κοίταγα μήπως δείξει κι εσένα! Χα χα σ'έχω στο μυαλό μου φιλενάδα! Πολλά φιλάκια κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ