ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

13ος ΚΑΙ 14ος ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ

ΦΙΛΕΣ  ΜΟΥ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ,Η  ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ  ΜΕΤΡΗΣΗ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΚΘΕΣΗ  ΜΑΣ  ΕΧΕΙ  ΑΡΧΙΣΕΙ!!!!!!
696  ΟΙ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΘΕΛΟΥΜΕ  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ  ΔΥΟ  ΜΕΡΕΣ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ  ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!ΕΛΠΙΖΩ  ΝΑ  ΤΑ ΚΑΤΕΦΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ  ΕΡΘΩ  ΣΤΗΝ  ΕΚΘΕΣΗ  ΚΑΙ  ΝΑ ΤΑ  ΠΟΥΜΕ  ΠΑΛΙ  ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!
ΑΥΤΕΣ  ΟΙ  ΜΕΡΕΣ  ΕΙΝΑΙ  ΠΟΛΥ  ΠΙΕΣΜΕΝΕΣ  ΓΙΑΤΙ  ΠΡΟΣΠΑΘΩ  ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΟΥΣ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ  ΠΟΥ  ΕΧΩ  ΕΔΩ  ΚΑΙ  ΠΟΛΥ  ΚΑΙΡΟ  ΣΤΑ  ΣΚΑΡΙΑ [ΚΟΝΤΑ  ΣΤΟΥΣ  15]
ΣΗΜΕΡΑ  ΘΑ  ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΔΥΟ  ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

 
 
ΠΛΑΣΤΙΚΟ  ΠΟΤΗΡΙ  ΤΟΥ  ΚΑΦΕ.
ΗΡΘΕ  ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  ΤΟΝ ΜΑΙΟ  ΚΑΙ  ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ  ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ
ΠΙΣΩ  ΣΤΗ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
ΕΙΧΑ  ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ  ΣΧΕΔΟΝ  ΤΟΝ  ΚΑΦΕ ΜΟΥ  ΟΤΑΝ  Η  ΡΕΝΑ  ΜΑΣ  ΕΙΧΕ
ΠΕΙ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ  ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!
ΑΜΕΣΩΣ  ΤΟ  ΜΑΤΙ  ΜΟΥ  ΕΠΕΣΕ  ΠΑΝΩ  ΣΤΟ  ΠΟΤΗΡΙ,ΕΤΣΙ  ΤΟ  ΕΠΛΕΝΑ  ΚΑΙ
ΤΟ  ΕΦΕΡΑ  ΜΑΖΙ  ΜΟΥ.
ΑΦΟΥ   ΣΤΟΚΑΡΑ  ΚΑΙ  ΕΒΑΨΑ  ΤΟ  ΠΟΤΗΡΙ,ΤΟ  ΚΑΠΑΚΙ  ΤΟ  ΕΝΤΥΣΑ  ΜΕ 
ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ  ΚΑΙ  ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ  ΕΚΕΙ.ΚΑΤΑ  ΚΑΙΡΟΥΣ  ΕΙΧΑ  ΚΑΠΟΙΕΣ  ΙΔΕΕΣ
ΑΛΛΑ  ΣΤΟ  ΤΕΛΟΣ  ΔΕΝ  ΜΟΥ  ΑΡΕΣΕ  ΚΑΜΙΑ.
ΠΡΙΝ  ΛΙΓΕΣ  ΜΕΡΕΣ  ΑΝΑΨΕ  ΤΟ  ΦΛΑΣ  ΟΤΑΝ  Ο  ΣΥΖΥΓΟΣ  ΜΟΥ  ΕΦΕΡΕ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΒΟΥΝΟ  ΡΟΔΕΛΕΣ  ΞΥΛΟΥ  ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΚΟΜΜΑΤΙ  ΒΡΥΑ  ΠΟΥ  ΕΜΟΙΑΖΕ  ΜΕ  ΧΑΛΙ.
ΔΕΝ  ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,ΤΟ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  ΤΟ  ΒΛΕΠΕΤΑΙ.
ΕΜΕΝΑ  ΜΟΥ  ΑΡΕΣΕ ,ΕΛΠΙΖΩ  ΚΑΙ  ΕΣΑΣ.
 
 
 
ΑΥΤΟΣ  Ο  ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ ΤΗ  ΣΕΙΡΑ  ΜΕ  ΤΑ  ΜΟΝΤΕΛΑ.
ΕΙΝΑΙ  Η  ΞΥΔΙ ΤΟΠ.
ΡΕΝΑ  ΜΟΥ  ΕΛΠΙΖΩ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΤΗΝ  ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ  ΤΑ  ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΕΠΕΙΔΗ  ΕΙΝΑΙ  ΑΔΥΝΑΤΗ;
ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΤΗΝ  ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ  ΜΕΧΡΙ  ΝΑ  ΣΤΕΙΛΩ  ΤΗΝ  ΠΑΡΕΑ  ΤΗΣ.
 
 
ΚΑΙ  ΤΩΡΑ  ΘΑ  ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΕΝΑ  ΣΤΟΛΙΔΙ  ΠΟΥ  ΕΦΤΙΑΞΑ  ΜΕ  ΦΥΛΛΟ  ΒΙΚΟΥ.
ΜΕ  ΑΥΤΟ  ΤΟ  ΣΤΟΛΙΔΙ  ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ  ΣΤΟ  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ  ΤΟΥ  
Parents Land Gr  ΓΙΑ  ΤΟ  ΠΙΟ  ΟΜΟΡΦΟ  ΣΤΟΛΙΔΙ.
 
 
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΠΟ.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ!!!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ.
 
 

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ  ΠΑΙΔΙΟΥ

ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΤΙΣ 2/12/2012 ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ SΟS.

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΕΝΑ
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ MARILISE

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
 
ΓΙΟΡΤΙΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
 
ΤΟ  ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ  ΣΤΟΛΙΔΙ Parents

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ,ΜΗ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
ΣΑΣ  ΕΒΑΛΑ  ΠΟΛΥ  ΕΥΚΟΛΑ!! 
 ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!
ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!
ΘΕΡΜΗ  ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ  ΣΕ  ΟΣΕΣ  ΔΕΝ  ΣΤΕΙΛΑΤΕ  ΑΚΟΜΑ  ΤΑ  ΠΑΚΕΤΑ
ΣΑΣ,ΜΗΝ  ΞΕΧΑΣΕΤΕ  ΝΑ  ΒΑΛΕΤΕ  ΜΕΣΑ  ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ  ΜΕ  ΤΑ  ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΣΑΣ.
 ΕΝΑ  ΜΕΓΑΛΟ  ΦΙΛΙ  ΣΕ  ΟΛΕΣ!!!!
ΘΑ  ΤΑ  ΠΟΥΜΕ  ΣΥΝΤΟΜΑ!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

25 σχόλια:

  1. ¸.•°✿⊱╮
    Belos enfeites, muito belos!!!!
    Bom fim de semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸.•°✿⊱╮
    ✿ °•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το σπιτάκι!! Κι εγώ έχω κρατήσει δύο τέτοια ποτήρια με το καπάκι τους αλλά δεν είχα αποφασίσει πως να τα φτιάξω! Αλλά και τα άλλα είναι πανέμορφα! Μπράβο Άννα μου που προλαβαίνεις και φτιάχνεις τόσα πράγματα!
    ΥΓ. Εσύ που ξέρεις, οι κότες δεν κάνουν αυγά αυτήν την εποχή ??? χαχαχα, εγώ με τον καημό μου !!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχοι και οι δύο κουμπαράδες σου. 696 κουμπαράδες και ο κάθε ένας φτιαγμένος με τόση φαντασία από όλες μας και προπάντων με αγάπη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο το σπιτακι με εχει αφησει αφωνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις εβαλα την φωτογραφια στην αναρτηση με τις συμμετοχες. Σε ευχαριστω πολυ για τη συμμετοχη.

      Διαγραφή
  5. Όμορφη κατασκευή ! Χαλάλι η αναμονή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αννούλα μου κι οι δύο κουμπαράδες σου πανέμορφοι αλλά ο πρώτος υπερπαραγωγή! Τέλειος! Και το μοντέλο σου όμως νομίζω πως θα κάνει τη διαφορά ανάμεσα στα υπόλοιπα στρουμπουλά της πασαρέλας! :)
    Φιλάκια πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΥΠΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ , ΘΑ ΤΟ ΤΑΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΑ!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Άννα μου! Είναι όλα πανέμορφα! Ο πρώτος κουμπαράς πράγματι άξιζε την αναμονή... έγινε υπέροχος!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες και οι δύο δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και το ξύδι κουμπαράς;...τι άλλο θα δούμε...έγιναν πολύ όμορφοι και οι δύο Άννα!...τελικά ωραία ιδέα αυτή με τα στολισμένα φύλλα...Μπράβο σου!..
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές σου Αννα!Καί τό φυλο,τέλειο!!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν αφησες τίποτα να παει χαμενο Αννα μου μπραβο σου εγιναν πολύ ομορφοι και αυτοί οι κουμπαραδες σου... φιλακια.....πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφοι Αννούλα μου οι κουμπαράδες σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, η κούπα του καφέ είναι φανταστική! Αλλά και το μοντελάκι..... μούρλια! Μπράβο σου...
    Ελπίζω να έλαβες τις καρτούλες που σου έστειλα με email και ελπίζω επίσης να μη σε έβαλα σε πολύ κόπο να τις τυπώσεις και να τις κολλήσεις με σελοτέιπ!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφοι μπραβοοοοοοοοοοο!!!αυτη την εβδομαδα θα σου στειλω τα πραγματακια!!!θα σου πω ποτε ακριβως!!!!καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι κουμπαράδες σου φοβεροί!!!!Γεμάτοι φαντασία και λεπτομέρεια.
    Μάλλον θα αρχίσω κι εγώ να αναρτώ αν και δεν έχω τελειώσει όλους ακόμα(εντάξει δεν τόσοι πολλοί όσοι οι δικοί σου)
    Ελπίζω να μου επιτρέπεις να αναδημοσιεύσω το κομμάτι που συνοψίζει τα μπαζάρ και τις προσκλήσεις.
    Δε ξέρω αν το έχω ήδη πει, αλλά κι εγώ θα συμμετάσχω στη δική σου πρόσκληση.
    Πάντα άξια, λοιπόν και πολλά φιλιά!
    Τα φύλλα φίκου είναι μια εξαιρετική ιδέα, αν κι έψαχνα φύλλα μανώλιας για στολίδια, αν δε βρω κάποια να ξεφυλλίσω, θ΄ακολουθήσω τη δική σου οδό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να σαι καλα κοριτσι..μου λειψατε..οι κουμπαραδες ειναι υπεροχοι..πρωτα ο Θεος.θα τα πουμε απο κοντα..ομορφη Κυριακη..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αννα, πολύ όμορφοι οι κουμπαραδες! Να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ μου αρέσουν Άννα!!!Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άννα στην τελευταία μου ανάρτηση είναι τα δώρα μου για το bazaar...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειδικά ο πρώτος κουμπαράς είναι απίστευτος!Μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είσαι απίστευτη!!!!!υπέροχοι και οι δύο!!!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αννα όλα όμορφα τα cd-στολίδια σου κι ευχομαι νάχουν καλή επιτυχία!
    Χθες σου εστειλα τη δική μου συμμετοχή ,θα περιμένω να μου πεις οτι το παρέλαβες.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ