ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ!!!

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ,ΜΙΑ ΔΡΟΣΕΡΗ  ΔΡΟΣΕΡΗ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΕΔΩ ΚΑΙ  ΛΙΓΕΣ  ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ  ΕΜΕΙΣ  ΜΠΗΚΑΜΕ  ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΕΙΝΑΙ  ΟΠΩΣ  ΠΕΡΥΣΙ  ΚΑΙ  ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΜΕ.

ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΘΑ  ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΔΥΟ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ,ΟΧΙ  ΔΙΚΟΥΣ  ΜΟΥ  ΑΛΛΑ  ΜΙΚΡΩΝ ΜΠΟΜΠΙΡΩΝ  ΠΟΥ ΤΗΝ  ΗΜΕΡΑ  ΤΗΣ  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ  ΣΤΙΣ  31/10  ΕΚΑΝΑΝ  ΔΥΟ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ  ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑΝ  ΝΑ  ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ   ΣΤΗΝ  ΕΚΘΕΣΗ ,ΒΑΖΟΝΤΑΣ  ΚΑΙ  ΑΥΤΟΙ  ΕΝΑ  ΜΙΚΡΟ  ΛΙΘΑΡΑΚΙ   ΓΙΑ  ΤΟ   ΠΑΙΔΙΚΟ  ΧΩΡΙΟ  SOS.
ΣΤΟΥΣ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ  ΣΥΜΜΕΤΗΧΑΝ  ΟΛΑ  ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ  ΒΑΖΟΝΤΑΣ  ΤΟ  ΚΑΘΕΝΑ  ΤΗ  ΔΙΚΗ  ΤΟΥ  ΠΙΝΕΛΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ  ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΤΑ  ΠΗΓΑΝ  ΑΣΧΗΜΑ, ΕΣΕΙΣ  ΤΙ  ΛΕΤΕ;;



 
ΜΙΑ  ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ
 
 
ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ!!!
ΘΑ  ΠΕΤΑΞΟΥΝ  ΣΥΝΤΟΜΑ  ΓΙΑ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ
ΣΤΗΝ  ΕΚΘΕΣΗ  ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΟΥΣ  ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!
ΡΕΝΑ  ΜΟΥ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΚΘΕΣΗ,ΑΠΟ ΤΙΣ  ΔΑΣΚΑΛΕΣ  ΚΑΙ  ΤΑ
ΠΑΙΔΑΚΙΑ  ΤΟΥ  1ου  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ  Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ!!
ΚΑΙ  ΠΡΙΝ  ΣΑΣ  ΑΦΗΣΩ  ΘΑ ΗΘΕΛΑ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ  ΓΙΑ  ΚΑΤΙ  ΠΟΥ ΕΙΔΑ
ΤΥΧΑΙΑ  ΣΤΟ  ΜΠΛΟΚ  ΤΗΣ  ΦΙΛΗΣ  ΜΑΣ    ΡΕΝΥ 
Η  ΡΕΝΥ  ΖΕΙ  ΣΕ  ΕΝΑ  ΧΩΡΙΟ  ΛΙΓΟ  ΕΞΩ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΚΟΡΙΝΘΟ.   ΚΑΙ   ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ
ΕΝΑ  ΜΠΑΖΑΡ! ΓΙΑ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΔΕΤΕ ΕΔΩ
ΞΕΡΩ Ο ΧΡΟΝ0Σ  ΜΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ  ΑΛΛΑ  ΑΝ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ  ΚΑΙ  ΜΕ  ΕΝΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ!!!
ΣΗΜΑΣΙΑ  ΕΧΕΙ  Η ΣΚΕΨΗ  ΚΑΙ  ΟΧΙ  Η  ΠΟΣΟΤΗΤΑ  ΚΑΙ  Ο  ΟΓΚΟΣ.
ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ  ΚΑΙ  ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ  ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!!!!
ΜΗΝ  ΞΕΧΝΑΤΕ  ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ   ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΤΟΥΣ   ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ  ΤΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ  ΣΑΣ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
 
 
 

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άννα, όχι μόνο καλά, περίφημα τη πήγαν οι μικροί μπόμπιροι , αν υποθέσω ό,τι είναι ηλικίας
    4 - 5 ετών.!!! Καλή συνέχεια.... και καλή επιτυχία σε όλα τα bazaar.!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά είναι όντως πανέμορφοι!!!Μπράβο στα μικράκια και στην δασκάλα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χίλια μπράβο στους μικρούς μπόμπιρες..... και βέβαια σημασία έχει η προσφορά!!!!! Καλή σου μέρα πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Άννα
    Ένα μεγάλο μπράβο στις δασκάλες και στα παιδάκια που μπαίνουν από μικρά στο πνεύμα της προσφοράς.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα κατάφεραν περίφημα τα πιτσιρίκια! Μπράβο για την προπάθεια και για την προσφορά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥΣ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα!!εχομαι την Πεμπτη Δραμα πως μπορω να ερθω μεχρι εκει να αφησω τα αρκουδακια μου????helpppp!!!Καλα τελειοι οι κουμπαραδες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα μου καλησπέρα! Οι μικροί τα πήγαν τέλεια και μου φαίνεται ότι θα μας βάλουν τα γυαλιά... Μπράβο τους για την προσφορά τους! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στά παιδάκια!!Πολύ όμορφα όλα Αννα!!Από χαρτ/τες,μέ τόσες πού μάζεψα λόγω ντεκουπάζ,θά γίνω καί εγώ συλλέκτρια!!!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χαριτωμένοι οι κουμπαράδες των παιδιών.... Μπράβο τους!
    Άννα μου, στη σημερινή μου ανάρτηση με τίτλο "Οι συμμετοχές μου στα bazaar" θα βρεις και αυτά που θα στείλω για το παζάρι του Νηπιαγωγείου σας. Εύχομαι κάθε επιτυχία
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περιφημα τα πηγαν τα παιδια!! Μπραβο τους καθως και στις δασκαλες τους!!
    Καλο βραδυ! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χίλια μπράβο!!!είναι πολύ ωραία!!!
    Τι συμμετοχή!!!Μπράβο!!
    Άννα μου για την μυστική ανταλλαγή ισχύει η διεύθυνσή σου έτσι; είναι αυτή που σου έστειλα το πακέτο για το bazaar;
    Καλό σου βράδυ!!
    Φιλάκια!!
    marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στα παιδάκια και στις δασκάλες τους που τα μυούν στη νοοτροπία της συνεισφοράς!!!Καή εβδομάδα Αννούλα~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο στις δασκάλες και στα παιδάκια!...Οι κουμπαράδες έγιναν πολύ όμορφοι!...όμως πιο σπουδαίο είναι ότι τα παιδάκια πήραν ένα μήνυμα...γιατί σίγουρα θα συζητήσανε στην τάξη...για πιο λόγο κάνουνε τους κουμπαράδες....
    Άννα στην τελευταία μου ανάρτησή έχω δυο δωράκια για το bazaar του νηπιαγωγείου σας...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πανέμορφοι οι κουμπαράδες τους!Συγχαρητήρια στα μικρά χεράκια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά Μπράβο στους μπόμπιρες !
    Κοριτσάκι, εντός των ημερών θα σου έρθουν και δύο δικά μου πραγματάκια για το μπαζαρ σας κι εύχομαι να μπορέσουν να πιάσουν τόπο. Σου έστειλα και μια χριστουγεννιάτικη μπαλίτσα ως ενθύμιο από εμένα. Ελπίζω να σου αρέσει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχοι κουμπαράδες Άννα μου!!! Πήρες τα βραχιολάκια μου για το μπαζάρ σας, μαζί με της Αχτίδας δεν ήρθαν;;Καλή σας επιτυχία Αννούλα μου γλυκιά!!!Θα χαρώ να σε δω στους κουμπαράδες!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα! Καλώς σε βρίσκω! Αγαπώ το Νευροκόπι........ Το επισκέπτομαι κάθε καλοκαίρι...... !!!!!! <3!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ