ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Η ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΜΠΑΖΑΡ!!



ΦΙΛΕΣ  ΜΟΥ  ΓΕΙΑ  ΣΑΣ,ΚΑΙΡΟ  ΕΧΟΥΜΕ  ΝΑ  ΤΑ  ΠΟΥΜΕ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ  ΕΙΣΤΕ  ΚΑΛΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΠΕΡΝΑΤΕ  ΚΑΛΑ!
ΣΗΜΕΡΑ  ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΚΑΙ  ΤΗ  ΔΙΚΗ  ΜΟΥ  ΜΙΚΡΗ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΤΑ ΜΠΑΖΑΡ  ΤΗΣ  ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ  ΜΑΣ. 
ΤΑ  ΠΑΚΕΤΑ  ΕΧΟΥΝ  ΦΥΓΕΙ  ΠΡΙΝ  ΑΠΟ  ΜΕΡΕΣ,ΑΛΛΑ  ΔΕΝ  ΕΙΧΑ  ΚΑΝΕΙ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΕΛΠΙΖΩ  ΝΑ  ΕΧΟΥΝ  ΦΤΑΣΕΙ  ΣΤΟΝ  ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
 


ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ  ΣΕ ΔΡΑΣΗ  ΓΙΑ ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ.
 

 

 
 
 
ΓΙΑ  ΤΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
 


 
 



 
ΓΙΑ  ΤΟ  ΜΕΙΝΕ  ΔΥΝΑΤΟΣ
 





 
 
 
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΔΙΚΟ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ  ΠΕΙΡΑΙΑ.
 
 
 
ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ  ΣΕ  ΟΛΑ  ΤΑ  ΜΠΑΖΑΡ ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΥΚΑΙΡΙΑ  ΠΟΥ  ΜΟΥ  ΔΟΘΗΚΕ  ΝΑ  ΒΑΛΩ  ΚΑΙ  ΕΓΩ  ΕΝΑ  ΜΙΚΡΟ  ΛΙΘΑΡΑΚΙ.
 
ΜΟΥ  ΕΧΕΙ  ΜΕΙΝΕΙ  ΕΝΑ  ΠΑΚΕΤΟ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΠΕΝΥ  ΤΟ  ΟΠΟΙΟ  ΘΑ  ΕΣΤΕΛΝΑ  ΣΗΜΕΡΑ  ΑΛΛΑ  ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΛΟΓΟ  ΚΑΙΡΟΥ  ΔΕΝ  ΜΠΟΡΕΣΑ  ΝΑ  ΚΑΤΕΒΩ  ΣΤΟ  ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.
 ΘΕΛΩ  ΕΠΙΣΗΣ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΟΤΙ  ΧΘΕΣ ΣΤΗΣΑΜΕ  ΤΟ  ΜΠΑΖΑΡ  ΜΑΣ  ΚΑΙ  ΞΕΚΙΝΗΣΕ  ΣΗΜΕΡΑ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ  Ο  ΚΑΙΡΟΣ  ΜΑΣ  ΤΑ  ΧΑΛΑΣΕ  ΚΑΙ  ΧΑΣΑΜΕ  ΤΟ  ΠΑΖΑΡΙ  ΠΟΥ  ΓΙΝΕΤΑΙ  ΚΑΘΕ  ΤΕΤΑΡΤΗ  ΣΤΗΝ  ΠΛΑΤΕΙΑ  ΤΟΥ  ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ  ΟΠΟΥ  ΚΑΙ  ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ  Ο  ΚΟΣΜΟΣ  ΑΠΟ  ΤΑ  ΧΩΡΙΑ.
ΕΛΠΙΖΩ  Ο  ΚΑΙΡΟΣ  ΝΑ  ΣΤΡΩΣΕΙ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ  ΝΑ  ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ  ΟΛΑ  ΑΥΤΑ  ΤΑ  ΥΠΕΡΟΧΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ  ΠΟΥ  ΜΑΣ  ΣΤΕΙΛΑΤΕ  ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΑΥΤΑ   ΠΟΥ  ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ  ΟΙ  ΔΑΣΚΑΛΕΣ  ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΙΣ  ΜΑΜΑΔΕΣ.
ΑΥΡΙΟ  ΘΑ  ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΦΩΤΟ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ  ΤΟΥ  ΜΠΑΖΑΡ.
ΕΝΑ  ΜΕΓΑΛΟ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΣΕ  ΟΛΕΣ  ΟΣΕΣ  ΣΥΜΜΕΤΗΧΑΤΕ  ΣΤΟ  ΜΠΑΖΑΡ  ΤΟΥ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ  ΜΑΣ,Η  ΒΟΗΘΕΙΑ  ΣΑΣ  ΗΤΑΝ  ΠΟΛΥΤΙΜΗ  ΚΑΙ  ΟΙ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  ΣΑΣ  ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!
ΣΑΣ  ΣΤΕΛΝΩ  ΤΗΝ  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΤΟΥ  ΜΠΑΖΑΡ  ΜΑΣ  ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ,ΤΗΝ  ΕΓΡΑΨΑΝ  ΟΙ  ΔΑΣΚΑΛΕΣ  ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ!!!
 
 
Η  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΜΑΣ!
 
Η  ΑΦΙΣΑ  ΜΑΣ!
 
ΦΙΛΑΚΙΑ  ΠΟΛΛΑ!!!!!
ΚΑΛΟ  ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!
 
 
 
 


14 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στο bazaar του Νηπιαγωγείου σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σας κι απο μένα..μου αρεσει το χριστουγεννιατικο το γιορτινο μπλογκοσπιτι σας..μπραβο για τη συμμετοχη σε ολα τα μπαζαρ. ομορφες οι δημιουργιες. καλη επιτυχια και στο νεο μπαζαρ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα, Άννα μου! Οι δημιουργίες σου είναι όλες απίστευτες, μου άρεσαν πολύ! Καλή επιτυχία να έχετε στο μπαζάρ και εύχομαι να στρώσει γρήγορα ο καιρός, ώστε να μπορέσει να έρθει ο κόσμος και να το ευχαριστηθείτε κι εσείς. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έργα που έστειλες Άννα μου είναι φανταστικά! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς και να χαρίζεις για όσους έχουν ανάγκη. Εύχομαι να βοηθήσει ο καιρός και το bazaar του Νηπιαγωγείου να πάει πολύ καλά...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καιρό και καλή επιτυχία να έχετε.\
    Και εσύ να είσαι καλά να δημιουργείς και να βοηθάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα άννα μου!!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!Μπράβο για την προσφορά σου!!!
    Καλή επιτυχία στο bazaar!!!
    Να σαι καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με το καλό κοριτσάκι μου αχ νάμαστε όλοι εκεί να βοηθάγαμε και να γιορτάζαμε κιόλας σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο για την συμμετοχη και την προσφορα σου Αννα!!Ελπίζω να εφτασαν και τα δικα μου σωα και αβλαβη και να γινει με το καλο το μπαζαρ!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχα ολα οσα εκανες Αννα μου αλλα το ματι μου επεσε στα κασκολ!!!Δυστυχως δεν εστειλα κατι απο μονη μου απλα εδωσα στην Ρενα καποια μικρα πραγματακια για να τα βαλει στα δικα της πακετα!Καλη επιτυχια με ολη μου την καρδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αννούλα μου μη στενοχωριέσαι. Το μπαζάρ του Νηπιαγωγείου θα πάει καλά. Ο Θεός θα σας δώσει την ευκαιρία. Η συμμετοχή σου στα υπόλοιπα μπαζάρ υπέροχη. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα μου καλημέρα , πάντα άξια για πολλά μπαζάρ και ακόμα μια φορά θα σου πω οτι : μας έλειψες. Υπέροχα τα πράγματα σου αν και τα είδα από κοντά οι φωτογραφίες είναι φανταστικές.Ο Δημήτρης σε θυμάται όπτε πάμε στοο Ιατρικό κέντρο και βλέπει τους φοίνικες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία στο bazaar, Αννα ! Και τα καλούδια που έστειλες , υπέροχα! Δημιουργίες αγάπης!! Να'σαι καλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα άξια να δημιουργείς και να προσφέρεις στους άλλους! Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ