ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΚΑΣΚΟΛ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ,ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ!!!!
ΗΜΟΥΝ ΑΠΩΝ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΝΑ ΣΑΛΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ.

 
Η  ΔΕΥΤΕΡΗ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙ
ΜΕ ΠΛΕΚΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΦΟΡΕΘΕΙ ΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΡΦΙΤΣΑ.
 

 
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΦΛΑΜΕΓΚΟ,ΣΕ ΜΩΒ  ΧΡΩΜΑ.ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ  ΑΥΤΟ  ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ  ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ  ΠΡΟΛΑΒΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΜΕΡΑ.
 
 
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ,ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ,TO FB ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ.
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
 


 

15 σχόλια:

  1. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννουλα τελεια τα πλεκτα σου οπως παντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Άννα μου
    Με το σάλι εντυπωσιάστηκα γιατί έχει πολύ ωραίο σχέδιο, αλλά και τα άλλα δύο είναι τέλεια. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννούλα μου καλημέρα. Πραγματικά είσαι αξιέπαινη που με τρία παιδιά μπορείς και δημιουργείς τόσα πράγματα. Μου άρεσε πολύ το σάλι της κόρης σου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ'''ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ'''
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα και τα τρία. Το σάλι πολύ εντυπωσιακό.Παίρνω το κασκό για το διαγωνισμό. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή και καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια και τα τρία! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα μου, πολύ όμορφα είναι και τα τρία αλλά το σάλι της κορούλας σου μου άρεσε πάρα πολύ! Περιμένουμε να θαυμάσουμε και τις άλλες σου δημιουργίες και ελπίζω να σε βλέπουμε πιά πιό συχνά την γειτονίτσα μας!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα πανέμορφα...το σάλι της μικρής θα το φόραγα ευχαρίστως....τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες οι πλεκτές δημιουργίες σου όπως πάντα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι πλεκτοδημιουργίες σου Αννα!!Πότε βρίσκεις τόσο χρόνο με όλες τις υποχρεώσεις που σε περιμένουν!!! Καλή και ήρεμη Κυριακή Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αννα μου, πολύ ωραίες οι πλεκτο-δημιουργίες σου! Και μην ανησυχείς, όλες περνάμε τη "φάση" μας!! Μια από τα ίδια κι εγώ!! Τα φιλιά μου και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικά τα πλεκτά σου ΄Αννα, το σάλι μας εντυπωσίοασε και το κασκόλ με το πλεκτό λουλούδι μας ξετρέλλανε !!! Φιλιά απο όλες τις Χρυσομέλισσες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ