ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΩ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!
30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!
ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 116 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ 314 ΦΙΛΟΥΣ!!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ,ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ; ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΩ ΔΩΡΑΚΙΑ.
ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ,ΚΛΩΣΤΕΣ ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ,ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΓΙΑ DECOURAGE  ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ.
.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ
1  ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
2  ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΒΑΛΤΕ  ΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ.
3  ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 30/11  ΕΩΣ ΚΑΙ  ΤΙΣ 10/12.
4  ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ;
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ.
ΣΑΣ ΔΕΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡ.


ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ!!
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ  ΦΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΠΩΣ Π.Χ  ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΑΣ ΜΗΧΑΝΗ!!!
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ!







                                       











ΚΑΛΟ  ΣΚ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ  ΣΕ ΟΛΕΣ!!!

53 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά για το σπιτάκι σου!!! Να είσαι πάντα δημιουργική και με όμορφες ιδέες! Όπως βλέπω είσαι και εσυ πρωινός τυπος!!! Χαχα
    Τα δωρα σου ειναι πολύ χρηστικά και δεν θα διαλεξω. Την καλημερα μου και τα χρόνια πολλα ήθελα να σου πω. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα αννα μου χρονια πολλα και δυμιουργικα!!!ετσι παντα να σε ακουω αισιοδοξη!!! εγω θα διαλεξω το κασκολ για την πριγκιπισσα μου να το φοραει να ζεστεναιται απο τα χερακια σου!!! πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά στο σπίτι σου. Να είναι γεμάτο απο δημιουργία και χαμόγελα. Οι κλωστές πλεξίματος νομίζω ότι είναι πολύ χρήσιμες...
    Πάω να βάλλω τα μπανεράκια σου και για το διαγωνσιμό φυσικά που θα συμμετάσχω σίγουρα (έχω ετοιμη την ιδέα στο μυαλό μου- μένει να την υλοποίσω) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα γλυκια μου!!!γεματα εμπνευση και δημιουργια!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και χρονια πολλά γεμάτα δημιουργίες!!!
    Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!!
    Σε δυο μέρες έχουμε κι εμείς γενέθλια, και καταλαβαίνω τη χαρα σου.
    Τα δωρα που διάλεξες είναι πολύ χρήσιμα, η πρωτη μου σκέψη ήταν οι χαρτοπετσέτες, αλλά μετα σκέφτηκα το νήμα που θα με παρακινήσει να κάνω και κάτι διαφορετικό από ό,τι συνήθως!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου εύχομαι να μεγαλώσει η παρέα σου Ο ι δημιουργίες σου είναι υπέροχες Οι χαρτοπετσέτες θα είναι το καλύτερο δώρο για μένα Σου εύχομαι ότι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι άπειρες αναρτήσεις, πολλές δημιουργίες και πολλές φιλίες καρδιάς μέσα στο μπλοκοχωριό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα μου καλημέρα και χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες και απ' ότι βλέπω το έχεις στολίσει πολύ όμορφα με τα γιορτινά του. Νομίζω αν κέρδιζα θα ήθελα το κασκόλ, έτσι θα το φοράω και θα σε θυμάμαι.
    Πάω να βάλω και το μπανεράκι σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά καλή μου Άννα στο σπιτάκι σου! Εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ πολύ καιρό ακόμα να μας κάνεις παρέα με τις όμορφες αναρτήσεις σου!! Τα δωράκια σου είναι όλα πολύ δημιουργικά και μιας και μου αρέσουν οι δημιουργίες είμαι μέσα σε όλα! Παίρνω και το μπανεράκι! Καλό Δεκέμβρη εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Μακάρι αυτά τα Χριστούγεννα να φέρουν χαρά σε όλους!!! Θα ήθελα να κερδίσω....οτιδήποτε! Φιλιά!

    ΥΓ. Το μπάνερ σου βρίσκεται στο σπίτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αννα μου από το μακρινό Νευροκόπι, στόλισες όμορφα το σπιτάκι σου που γιορτάζει και εύχομαι να έχεις πολλές χαρές μέσα εδώ , ακόμα περισσότερους φίλους και αγάπη .
    Θα διαλέξω κασκολάκι που μου αρέσουν πολύ .
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αννα μου !!! χρονιά πολλά για το σπιτάκι σου !!!!Να συνεχείς έτσι
    δημιουργική με άλλες όμορφες αντιστηρίσεις .
    φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα για το μπλογκοσπιτακι σου!!!να συνεχισεις ετσι δημιουργικα με πολλες πολλες πολλες αναρτησεις ακομη!!!Μιας και ασχολουμαι με το ντεκουπαζ και τις κατασκευες θα ηθελα τις χαρτοπετσετες!!!!Ευχαριστουμε πολυ πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα και Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου, Αννούλα μου!!! Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα με όμορφες δημιουργίες!Δεν θα έλεγα όχι σ'ένα κασκωλάκι από τα χεράκια σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εβαλα τον καλό μου σκούφο και το ζεστό μου κασκόλ να προστατευθώ από το κρύο και το χιόνι!!!!Μπρ.....Μπρ.... Μέσα όμως στο μπλοκοσπιτό σου η ζέστη της αγάπης και της φιλοξενίας αγγιξε την ψυχή μου!!Ευχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη γερή και με πολυ κέφι να μοιράζεσαι για πολλά πολλά χρόνια μαζί μας τις δημιουργίες σου !!! Καλό μήνα!!! Φιλάκια χιονισμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤ/ΚΑ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ , ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ... ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 2 ΧΡΟΝΩΝ -27/6/13 ΕΓΙΝΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ :)
    ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 3
    ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ, ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΧΗ :))
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρονια σου πολλα γλυκια μου!!!! Πολλες πολλες δημιουργιες σου ευχομαι!!!!
    Το κασκολακι απο τα χερακια σου!!!!

    φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι από μένα χρόνια πολλά στο όμορφο blog του Νευροκοπίου και την αγαπημένη σπιτονοικοκυρά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά !!!
    Ευχομαι να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου ,με πάρα πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!
    Εγώ , θα προτιμούσα τις χαρτοπετσέτες για το decoupage !!!!
    Φιλιά πολλά , καλό μήνα και καλές γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό σου μήνα Άννα μου!! Χρόνια πολλά!! Να σαι γερή και δυνατή για πολλές πολλές ακόμα αναρτήσεις!! Μην ξεχάσεις όποτε μπορέσεις να μου στείλεις τα στοιχεία σου για την μυστική ανταλλαγή δώρων!! Φιλάκια πολλά!! marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα, Άννα μου! Καλό χειμώνα να έχουμε!
    Να χαίρεσαι το σπιτάκι σου, χρόνια του πολλά! Εύχομαι να γεμίζει πάντοτε από φίλους και ομορφιές!
    Αν κερδίσω, θα ήθελα να διαλέξεις εσύ το δώρο - έτσι θα έχει ακόμη περισσότερη αξία για μένα, μιας και θα το έχεις διαλέξει εσύ για χάρη μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα για πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύχρονο το blogσπιτάκι σου με πολλές - πολλές δημιουργίες, με φαντασία και πολλούς αναγνώστες !!!
    Αν με το καλό κερδίσω θα ήθελα ττις χαρτοπετσέτες για decoupage.
    Καλό μήνα και καλό βραδύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου και σε σένα!,!
    Τα δωράκια σου σούπερ, μια μικρή προτίμηση στις χαρτοπετσέτες decoupage!,
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α!! ΤΟ ΧΙΌΝΙ ήρθε μάλλον στο ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ! χιονισμένο μπλογκ, καλό μήνα χρόνια πολλά! είχα κατα νου στις 9 του μήνα να γράψω, αλλα αφού υπάρχουν και γενέθλια, χρόνια πολλά!!! να περάσετε όμορφα και ζεστά τις γιορτες, και να ομορφαίνεις τη μπλογκογειτονιά με τις ιδέες και τις δημιουργίες σου! μπορεί να μην γράφω, αλλά περνώ.... κατά καιρούς! φιλιά!
    και υπομονή, χειμώνας είναι θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά με πολλές και ωραίες δημιουργίες και με πολλούς πολλούς φίλους ακόμη. Καλές γιορτές φιλιά πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Α!!! το δωράκι αν κερδίσω το αφήνω να είναι έκπληξη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αννούλα μου σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και πολλές και καλές δημιουργίες. Καλό μήνα και καλό χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλα ΄Αννούλα μου !!! Να είσαι γερή και δημιουργική και να μας χαρίζεις υπέροχες αναρτήσεις ! Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα ήθελα τις κλωστές πλεξίματος!!! Πάντα επιτυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά και καλώς σε βρίσκω και εγώ! Περιμένω την συμμετοχή σου, τώρα για τα όμορφα δωράκια που χαρίζεις νομίζω πως τίποτα δεν θα με χάλαγε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Αννούλα μου!!!! Να είσαι πάντα καλά να το στολίζεις!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σου στέλνω και τις δικές μου ευχές ΄Αννα !!!!
    Πάντα να είσαι χαρούμενη και δημιουργική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά, Αννούλα!! Να'σαι καλά, να τα χιλιάσει το χιονισμένο σπιτάκι σου! Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χι.χι..χι.. δεν ήτανε δυνατόν να μην πέρασω να σου ευχηθώ να τα εκατοστήσει το μπλοκοσπιτάκι σου αφού έχουμε ..με αυτό, την ίδια μέρα γενέθλια . χι.χι θα σου ευχηθώ να φτασει στα χρόνια μου Αννούλα..χι.χι.και είναι πολλα πίστεψε με.. φιλακια πολλα.. και παντα να είσαι καλά παρ όλο το χιόνι που πέφτει εδώ η καρδιά έχει την δική της ζεστασιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα σου εύχομαι Άννα!!!Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου...Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να πολλαπλασιαστούν οι αναρτήσεις και οι φίλοι σου...Το banner σου, εννοείται πως θα το βάλω στο blog μου(αύριο όμως, συγχώρεσέ με,σήμερα, ειλικρινά, δεν αντέχω άλλο στο laptop μπροστά χα!χα!χα!)..όσον αφορά το δώρο,δεν θέλω να σε δεσμεύσω, το αφήνω στην επιλογή σου...(απ'ότι είδα δεν έχεις περιορισμό απαντήσεων στα βήματα συμμετοχής...)Καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εύχομαι ολόψυχα πολλές και δημιουργικές αναρτήσεις!! Να έχεις υγεία και ευχάριστη διάθεση! Επιλέγω τις κλωστές πλεξίματος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολυχρονο το σπιτακι σου Αννουλα μου με πολλες και ομορφες δημιουργιες και πολλες αναρτησεις!!!!
    Καλο σου βραδυ!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά και δημιουργικά εύχομαι στο χιονισμένο σπιτάκι σου. Φαντάζομαι πως και το πραγματικό σπίτι σου θα ντυθεί σε λίγο στα λευκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kalos se vrika! Xronia polla sto wraio sou blog me yperoxes dimiourgies!!! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άννα μου, καλημέρα!
    Σε περιμένω από το ιστολόγιό μου, έχω κάτι για σένα!
    Καλό Σ/Κ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εύχομαι οι μεγαλύτερες χαρές της ζωής να βρίσκουν καταφύγιο στο όμορφο σπιτάκι σου και οι καθημερινές διαδρομές να σου χαρίζουν εμπνεύσεις για αμέτρητες δημιουργίες!! Χρόνια σου πολλά, δημιουργικά, και ευφάνταστα στο blog σου, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Άννα μου, να είσαι υγιής, και δημιουργική να στολίζεις το σπιτάκι σου με εμπνευσμένες και υπέροχες δημιουργίες, οι φίλοι σου να γίνονται όλο και πιο πολλοί και να μας χαρίζεις την παρέα σου στην blogογειτονιά!!!!
    Φιλι'ά πολλά!!!!
    Φιλιά πολλά και ζεστά, παρ΄όλο το χιόνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου. Να είσαι χιλιόχρονη και απολαμβάνεις τις καθημερινές σου στιγμές κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Χρόνια πολλά και για το όμορφο και ζεστό σπιτάκι σου. Να τα εκατοστήσει και να γεμίζει με όμορφες δημιουργικές κατασκευές, τις οποίες θα απολαμβάνουμε όλοι οι αναγνώστες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά Άννα Σου εύχομαι υγεία πάνω από όλα αγάπη και δημιουργικότητα Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια Πολλά Άννα για την επέτειο του blog!...σου εύχομαι πολλές-πολλές αναρτήσεις..και πολλούς-πολλούς αναγνώστες!
    Χρόνια Πολλά και για την γιορτή σου!..να σου χαρίζει υγεία ο Θεός και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. χρονια πολλα στο σπιτακι σου!!!!!!!!!!!Ευαγγελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. χιλιες ευχες γλυκεια μου ΑΝΝΑ με ολη μου την αγαπη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο μενα για σεν με πολλη πολλη αγαπη
      http://katitimou.blogspot.gr/2013/12/blog-post_10.html

      Διαγραφή
  48. Καλως σε βρηκα! Πολυ ομορφες δημιουργιες! Να τα χιλιασει το σπιτακι σου! Θα προτιμουσα τις κλωστες πλεξιματος! Καλη τυχη σε ολους!
    Εχω κι εγω ενα μικρο διαγωνισμο για το σπιτακι μου αν θες περασε http://swanocean.blogspot.gr/2013/12/christmas-giveaway.html?m=1
    Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!!
    ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αννα μου , σ' ευχαριστώ πολύ που έβαλες το blog μου στη λίστα με τα αγάπημένα σου ιστολόγια ! Το ιδιο προσπάθησα να κάνω κι εγώ σήμερα
    αλλά μου εμφανίζει το blog σου στο τέλος της λίστας και χωρίς φωτογραφία
    (πρώτη φορά μου συμβαίνει ) Εχω στείλει mail στη Λίνα ("Χωρίς Ειρμό ") και περιμένω να μου απαντήσει σχετικά.
    Φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Δεν πειράζει που δεν σου ευχήθηκα έγκαιρα αλλά είχα καιρό να κάνω βολτίτσα στην γειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ