ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ. Νο1

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ!
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΠΟΛΥ,Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΩ.
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ,ΕΧΩ ΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΕ ΧΕΡΟΥΛΑΚΙ
ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ.

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΜΩΣ ΕΔΩ,ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
 
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΤΣΙ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΠΟ
ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ!!!








 
 
ΕΤΣΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ
 
 
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΜΠΡΕΛΟΚ

 
 ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ  ΦΛΟΓΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ  ΑΣΠΑ
ΣΤΙΣ 4,5 ΚΑΙ 6  ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ!!!
 
ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΣΩ ΠΟΛΥ
ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ  ΦΑΝΗ
ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΕ.
ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!
 

 
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
 
 
 




 





 
 
 


23 σχόλια:

  1. Καλημερα Αννα μου γλυκια μας ελειψες αλλα μας αποζημιωσες με καταπληκτικες και πανεμορφες δημιουργιες!!! Γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Αννα! καταπληκτικά και πανεμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απίθανα όλα, Αννα!! Ευφάνταστες δημιουργίες! Γεια στα χεράκια σου!! Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άννα μου έσκισες πάλι..υπέροχα όλα. υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω! Βρε, Άννα! Τί όμορφες οι πλεχτές αυγοθήκες σου!
    Κουκλίστικες είναι, όπως και τα μπρελοκάκια σου!
    Να τα χαρείς τα δωράκια της Φανούλας μας! Φαίνονται υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα καταπληκτικά.... γειά στα χέρια σου !!!!
    Αυτά τα μινι πλεχτά μπρελοκάκια με ξετρέλαναν !!!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΕΣ οι πλεκτές αυγοθήκες σου και τα μπρελόκ !!!!! Καλοτάξιδα να είναι !!!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μου άρεσαν οι αυγοθήκες σου Αννούλα μου.. πρωτότυπες και εκείνες που θα πανε στην Ναύπακτο για τον καλό τον σκοπό... οπως ομορφα είναι και τα δωρακια σου απο την Φανούλα εχω την χαρα και εγώ να τα χαίρομαι... κλό μην να έχεις φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Αννα ..τη όμορφα είναι οι αυγοθήκες ..πολύ μου άρεσαν
    να χαιρεσαι τα δωράκια από την Φανη
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Magnifiques travaux pour des Fêtes de Pâques qui arrivent...
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι προσφορές σου ,Άννα!!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία πραγματάκια έφτιαξες για το bazaar στη Ναύπακτο!!! Μου άρεσαν όλα αλλά ιδιαίτερα οι τσαντούλες-μπρελόκ!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο φιλενάδα! Πολύ όμορφες οι θήκες σου για τα αυγουλάκια!!!! Αλλά και τα μπρελόκ, πολύ χαριτωμένα!
    Να χαρείς τα δωράκια της Φανούλας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες δημιουργίες, δώρα αγάπης για έναν σπουδαίο καλό σκοπό !!!Πανέμορφα όλα, γειά στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα πλεκτά σου καλαθάκια Άννα μου!!!!
    Αλλά και τα μπρελοκάκια είναι απίθανα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αννούλα τι όμορφα πλεκτά είναι αυτά; Φοβερή η εναλλακτική ιδέα για αυγοθήκες!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα Άννα μου...Καλή συνέχεια!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφα τα πλεκτά σου καλαθάκια για τα πασχαλινά αυγουλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ πολυ΄όμορφα τα πασχαλινά καλαθάκια σου Άννα μου. Νομίζω πως πρέπει να φτιάξω κι εγώ σιγά σιγά. Καλοτάξιδα να είναι ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη η προσφορά σου Αννούλα !!!!!!!!
    Πολύ χαριτωμένα όλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρ' όλο το τρέξιμο για να προλάβεις όλα, είσαι πάντα παρόν στο κάθε κάλεσμα. Μπράβο Αννούλα μου.Υπέροχες οι αυγοθήκες σου. Να είσαι πάντα καλά . Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ